كالاحراج26

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج26

خريد اينترنتي پايه نگهدارنده گوشي و تبلت ۳D-Man Stand

خريد اينترنتي پايه نگهدارنده گوشي و تبلت ۳D-Man Stand

خريد استند موبايل ۳D Man

استند موبايل ها براي نگهدار گوشي و تبلتتان در همه جا  با جالب ترين طرح ها براي شما عزيزان فراهم شده است.اين مدل كه به مرد سه بعدي معروف است ، جزء محبوب ترين استندهاي موبايل است. كه مي توان آن را در خانه و حتي در ويترين مغازه ها استفاده كرد. جنس سيليكوني آن مانع از ايجاد خراش بر موبايل و يا تبلتتان ميشودپ. از خلاقيت ها لذت ببريد!

خريد استند موبايل , استند نگهدارنده موبايل , خريد پايه موبايل , استند تبلت , خريد پايه نگهدارنده تبلت , خريد استند موبايل و تبلت , خريد پستي استند موبايل  , خريد پستي استند تبلت , خريد استند موبايل و تبلت با  كيفيت , خريد گيره تبلت و موبايل , خريد استند طرح دار

پايه نگهدارنده گوشي و تبلت ۳D-Man Stand

طراحي بسيار شيك و خلاقانه

با قابليت نگهداري انواع گوشي موبايل و تبلت

سبك، كوچك و قابل حمل آسان

در رنگ بندي بسيار زيبا

قيمت : ۱۰۰۰۰ تومان

پايه‌هاي نگه‌دارنده ابزارهاي ساده‌اي هستند كه براي استفاده از آن‌ها فن‌آوري پيشرفته يا مهارت ويژه‌اي نياز نيست. اما همين محصولات ساده، كمك بزرگي به دارندگان تلفن‌هاي همراه و ساير تجهيزات الكترونيكي قابل‌حمل در ابعاد تلفن‌هاي همراه مي‌كنند. از بدو توليد تلفن‌هاي همراه، دستگاه‌هاي پرتابل پخش موسيقي و GPS ها، پايه‌هاي نگه‌دارنده‌اي براي آن‌ها طراحي و ساخته شد. اين پايه‌ها عموما براي استفاده درون خودرو و يا براي قرارگيري روي ميز طراحي شدند.

۳D-Man Stand يكي از همين پايه‌هاي روميزي است كه برخلاف مكانيزم ساده‌اش، طراحي خلاقانه و جالبي دارد. در نگاه اول به اين محصول اين‌طور برداشت مي‌شود كه يك عروسك پلاستيكي با دست‌هايش اقدام به نگهداري گوشي روي ميزي كرده است، اما خبري از خود عروسك نيست. اين محصول در حقيقت يك استند بسيار سبك و كوچك براي موبايل و تبلت، با قابليت حمل آسان است كه در رنگ بندي متنوع و شيك عرضه شده است.

خريد اينترنتي پايه نگهدارنده گوشي و تبلت ۳D-Man Stand

كار با آن بسيار ساده است. كافي‌ست دست هاي اين استند را به پشت گوشي موبايل يا تبلت چسبانده و آن را بر روي ميز و … قرار دهيد. هر زماني هم كه بخواهيد مي توانيد آن را از گوشي جدا كرده و حتي در جيب خود آن را حمل كنيد! اين نكته قابل ذكر است كه دست هاي اين استند طوري طراحي شده است كه هيچ آسيبي به گوشي وارد نمي كند.

قيمت : ۱۰۰۰۰ تومان

مزايا و ويژگي ها:
– قابل استفاده براي تمامي موبايل ها و تبلت ها (پيشنهاد مي شود اگر براي تبلت بالاي ۸ اينج از اين محصول استفاده خواهيد كرد ۲ عدد استند تهيه نماييد تا به راحتي بتوانند تبلت را نگهداري كنند)
– سبك، كوچك و قابل حمل آسان
– قابليت نگهداري گوشي موبايل و تبلت
– داراي رنگ بندي هاي متنوع

روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : ۱۰۰۰۰ تومان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.