كالاحراج26

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج26

خريد نگه دارنه يا استند عنكبوتي موبايل _ Spider Grip

خريد نگه دارنه يا استند عنكبوتي موبايل _ Spider Grip

خريد پستي نگه دارنده شكل پذير عنكبوتي

.

خريد نگهدارنده عنكبوتي موبايل , خريد نگهدارنده عنكبوتي , خريد نگهدارنده , خريد نگهدارنده موبايل , خريد هولدر عنكبوتي موبايل , خريد هولدر موبايل , خريد هولدر Spider Podium , نگهدارنده Spider Podium , خريد هولدر موبايل همه كارهخريد اينترنتي استند موبايل انعطاف پذير ,

.

انواع مختلفي از نگه دارنده هاي گوشي در بازار وجو دارد كه هر كدام از آنها داراي محدوديت هايي از لحاظ محل نصب و مختص اندازه و گوشي خاص بودن و غيره ميباشند. ولي ما به شما نگه دارنده و استند شكل پذبر و منعطف عنكبوتي را معرفي و پيشنهاد ميكنيم.اين مدل از استندها تازگي وارد بازار شده اند كه به خاطر خاص بودنشان نسبت به ساير نگه دارنده هاي موبايل از محبوبيت خاصي برخوردار اند.اين استند به شكل يك عنكبوت ۸ پا طراحي شده كه پاها و بندهاي پاهاي ان كاملا منعطف بوده و اين خود باعث ميشود براي هرمدل گوشي و با هر اندازه چه بزرگ و چه متوسط و چه كوچك قابل استفاده بوده و به گوشي خاص با مدل خاصي محدود نباشد.ويژگي خاص ديگر اين هولدر قابل اتصال بودن به مكان هاي گوناگون بودنش ميباشد كه ميشود بر روي هر سطحي و يا در داخل اتومبيل و يا اتاقتان نصب كرده و از آن به راحتي استفاده كنيد.اين محصول داراي قيمت بسيار مناسب فقط ۱۶۰۰۰ تومان ميباشد.

.

جهت خريداري اين محصول روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و رنگ مورد نظر خود را نيز سفارش دهيد.

در صورت خريد نقدي هريك از محصولات موجود دراين فروشگاه ميتوانيد از ۱۰% تخفيف نقدي بهره مند شويد.

.

جهت مشاهده محصولات مشابه به اين محصول كليك كنيد.

www.kalaharraj.ir

.

نگهدارنده عنكبوتي موبايل – Spider Grip

Spider Podium Grip

قابل شكل گيري به عنوان استند و نگهدارنده موبايل

قابليت استفاده در شرايط مختلف و زواياي گوناگون

بسيار كاربردي و مورد استفاده در هر كجا و مكان

قيمت : ۱۶۰۰۰ تومان


خريد استند عنكبوتي موبايل ارزان

نگهدارنده عنكبوتي موبايل Spider Grip، پايه‌ي نگه‌دارنده‌اي سبك و انعطاف‌پذير است كه گوشي‌هاي موبايل را با برند، ابعاد و سايزهاي مختلف پشتيباني مي‌كند. فرقي نمي‌كند روي ميز استفاده شود، به جايي آويخته شود يا درون خودرو نصب شود. شركت توليد كننده، پايه‌ي نگه ‌دارنده‌ي سبكي ساخته و همان‌طور كه از اسمش پيداست، ظاهري شبيه يك عنكبوت دارد. كاركردن با آن راحت است و به سايز يا برند خاصي محدود نيست. اين پايه تنها ۳۳ گرم وزن دارد و داراي ۸ پايه با مفاصلي انعطاف‌پذير است. اين مفاصل شما را قادر مي‌سازند تا عنكبوتتان را به هر فرمي كه مي‌خواهيد شكل دهيد و پايه‌ي دلخواهتان را بسازيد. علاوه‌بر گوشي‌هاي موبايل، براي نگهداري دوربين عكاسي، تبلت و دستگاه‌هاي GPS هم مي‌توان از اين پايه استفاده كرد. ساختار اين عنكبوت، از مفتول‌هاي فلزي تشكيل شده است كه روكشي ضخيم از لاستيك آن را پوشانده است. اين پوشش لاستيكي نه‌تنها مانع از ايجاد خط‌وخش روي بدنه‌ي گوشي مي‌شود؛ بلكه از امكان لغزش روي سطح مي‌كاهد.

قيمت : ۱۶۰۰۰ تومان

خريد استند موبايل همه كاره عنكبوتي

ويژگي هاي نگهدارنده عنكبوتي موبايل – Spider Grip :
 – بسيار منعطف و قابل شكل گيري 
– كار آمد براي گوشي، تبلت و دوربين عكاسي
– ارايه شده دو رنگ مشكي و سفيد
– كوچك و كم حجم و قابل حمل
– قابليت استفاده در شرايط و مصارف مختلف
– قابليت استفاده به عنوان استند موبايل


روش خريد:
 براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : ۱۶۰۰۰ تومان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.