كالاحراج26

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج26

خريد اسپيكر بلوتوثي آنجل ارزان قيمت

خريد اسپيكر بلوتوثي آنجل ارزان قيمت

خريد اينترنتي ميني اسپيكر بلوتوثي آنجل

.

خريد اسپيكر بلوتوثي آنجل , خريد اسپيكر , خريد اسپيكر بلوتوثي , خريد اسپيكر بلوتوثي Angel , خريد اسپيكر آنجل , سپيكر بلوتوثي , اسپيكر , اسپيكر بلوتوثي آنجل , خريد بهترين اسپيكر بلوتوثي , خريد اسپيكر بلوتوثي باپخش صداي خوب , خريد اينترنتي اسپيكر بلوتوثي كوچك , خريد اسپيكر فلش خور , خريد اينترنتي اسپيكر مموري خور ,

.

اسپيكر بلوتوثي آنجلا علاوه بر طراحي و زيبايي خاص و شيك و اندازه و حجم كوچك آن كه باعث شده است به راحتي همه جا آن را با خود همراه داشته باشد داراي كيفيت پخش صداي بسيار عالي نيز بوده كه با كم و زياد كردن ميزان وليوم آن نيز هيچ تغييري در كيفيت صداي آن بوجود نيامده و گوش شما را به هيچ عنوان اذيت نميكند و باعث به وجد آمدن شما در هنگام گوش دادن به آهنگ هاي مورد علاقه و لذت بردن از كيفيت پخش صداي آن برايتان ميشود.اين اسپيكر بسيار سبك بوده و به راحتي قابل شارژ ميباشد كه از دو طريق اتصال بلوتوثي به گوشي يا سيستم شما و همچنين قسمت مموري و فلش خور ميتواند به راحتي و با سرعت بالا آهنگ ها و موسيقي ها را براي شما پخش كند.اين اسپيكر با قيمت بسيار مناسب و در ۴ رنگ مختلف براي شما عزيزان گذاشته شده است.

كيفيت و شفافيت صدا را با اسپيكر هاي بلوتوثي آنجل تجربه كنيد.

.

جهت خريداري اين محصول روي دكمه خريد پستي كليك كنيد و رنگ مورد نظر خود را نيز سفارش دهيد.

در صورت خريد نقدي هريك از محصولات موجود دراين فروشگاه ميتوانيد از ۱۰% تخفيف نقدي بهره مند شويد.

.

جهت مشاهده محصولات مشابه به اين محصول كليك كنيد.

www.kalaharraj.ir

.

 

قيمت : ۳۲۰۰۰ تومان


خريد پستي اسپيكر بلوتوثي باكيفيت

 

اسپيكر بلوتوثي آنجل

Angel Mini Blue Tooth Speaker

كيفيت صداي فوق العاده شفاف و عالي

داراي باطري ليتيومي قابل شارژ

ارائه شده در چهار رنگ متنوع

قابليت اتصال از طريق بلوتوث، فلش و مموري

يكي از تفريحات لذت‌بخش، گوش‌كردن به آهنگي دوست‌داشتني و شاد در گردش‌ها همراه دوستان است. زماني ضبط ‌صوت‌ها همراه بسيار خوبي براي ارايه‌ي موسيقي در هر مكاني بودند؛ ولي با پيشرفت تكنولوژي و منسوخ‌ شدن استفاده از نوار كاست‌ها، ضبط‌ صوت‌ها جاي خود را به اسپيكرهاي قابل‌حمل دادند. اسپيكرهاي قابل‌حمل معمولا براي تامين انرژي خود از يك باتري داخلي قدرتمند استفاده مي‌كنند. اين اسپيكر براي اتصال به تلفن همراه، پخش‌كننده‌ي صوتي و حتي رايانه و لپ‌تاپ از فناوري بلوتوث بهره مي‌برد. اندازه‌ي بسيار كوچك در برابر قدرت بالاي اين اسپيكر شما را شگفت‌زده خواهد كرد. براي استفاده از اين اسپيكر تنها كافي است آن را از طريق بلوتوث به پخش‌كننده‌ي صوتي خود متصل كنيد و از صداي قدرتمند آن لذت ببريد. اين اسپيكر داراي راديو بوده و در چهار رنگ متنوع ارايه شده است. همچنين قابليت اتصال و پخش موزيك از فلش و رم (مموري) اين محصول را به يك اسپيكر همه كاره تبديل كرده است.

قيمت : ۳۲۰۰۰ تومان

خريد اينترنتي اسپيكر فلش و مموري خور آنجل

ويژگي هاي اسپيكر بلوتوثي آنجل :
 – صداي شفاف و بي نظير
– داراي LED رقص نور
– ارايه شده در چهار رنگ
– داراي دكمه پاور و ولوم و تغيير موزيك روي بدنه
–  اتصال از طريق بلوتوث با موبايل
– داراي باطري ليتيومي قابل شارژ 
– ساخته شده از بهترين متريال
– متعلقات: كابل شارژ USB


روش خريد:
 براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

 

قيمت : ۳۲۰۰۰ تومان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.