كالاحراج45

فروشگاه اينترنتي

كالاحراج45

خريد اينترنتي كفش اسپرت puma

خريد اينترنتي كفش اسپرت puma

خريد پستي كفش مردانه ورزشي

 

 

خريد كفش Puma , خريد كفش Puma مدل Jordan Flight , خريد Jordan Flight , خريد كفش , خريد پستي كفش , خريد اينترنتي كفش مردانه , خريد آنلاين كفش زنانه , خريد پستي كفش اسپرت پسرانه , خريد انلاين كفش شيك دخترانه , خريد پستي كيف و كفش puma , خريد كفش پسرانه مدرسه ,

 

امروزه انواع مدل ها و طرح هاي زيبا و شيك كفش وباجنس خوب و مطلوب وتوليد شده از كمپاني هاي معروف دنيا وارد بازار شده اند و اين امكان را به افراد داده اند  كه نوع ومدل كفش مورد نظر خود را مطابق سليقه خود انتخاب كنند.يكي از اين شركت هاي بسيار بزرگ و معروف شركت بزرگ  puma ميباشد كه در توليد انواع پوشاك وكيف و كفش در دنيا نام و آوازه دارد.اين كمپاني با طراحي هاي بسيار زيبا و شيك و همچنين توليد اجناس با كيفيت بسيار مطلوب و قيمت مناسب خود توانسته است در ميان ساير رقبا خودي نشان دهد. امروز ما يكي از بهترين محصولات اين كمپاني را براي شما عزيزان آورده ايم. كفش اسپرت puma مدل  Jordan Flight  با طراحي زيبا ومنحصر خود امروزه به يكي از پرطرفدارترين محصولات اين شركت تبديل شده است. طرح و مدل اين كفش به گونه ايست كه هم ميتوان بصورت خيلي عادي و در رفت وآمد هاي روزانه آن را پوشيد و هم ميتوان به صورت اختصاصي براي انجام حركات ورزشي و نرمشي روزانه از آن استفاده نمود. اين مدل ازكفش به خاطر اسپرت بودنش از لحاظ پزشكي براي ستون فقرات بسيار مناسب بوده ودر پياده روي ها و ياانجام حركات نسبتا سنگين ستون فقرات و محل مفصل هاي بدن را از آسيب و صدمه محافظت ميكند.

براي خريد اين محصول كافي است بر روي كلمه خريد پستي كليك كنيد و رنگ مورد نظر خود را سفارش دهيد.

 درضمن براي مشاهده ديگر مدل كفش هاي موجود در فروشگاه ما كليك كنيد.

فروشگاه اينترنتي kalaharraj.ir

اعتماد شما بزرگترين افتخار ماست و جلب رضايت شما هدف نهايي ماست

كفش Puma مدل Jordan Flight

ارائه شده در ۲ رنگ مشكي و سبز

امكان استفاده در باشگاه و فضاي باز

بسيار مقاوم و با دوام

داراي كيفيت عالي و كفي دوخته شده

قيمت : ۴۵۰۰۰ تومان

خريد آنلاين كفش ارزان قيمت

كفش Puma مدل Jordan Flight يك كفش با طراحي مدرن و به روز مي باشد. از ويژگي هاي اين كفش كفي دوخته شده و مستحكم آن مي باشد كه عمر استفاده از كفش را قطعا بالا مي برد. اين كفش قابليت استفاده در باشگاه و فضاي باز را دارد. اين كفش در ۲ رنگ مشكي و سبز و سايز بندي ۴۱ الي ۴۴ عرضه شده است كه هنگام تكميل فرم سفارش مي توانيد رنگ و سايز مورد نظر را انتخاب كنيد.

 

قيمت كفش اسپرت puma

قيمت : ۴۵۰۰۰ تومان

ويژگي هاي كفش Puma مدل Jordan:
– فوق العاده مقاوم و با دوام
– برند: Puma
– مدل: Jordan flight 
– كفي دوخته شده براي استحكام بيشتر
– در ۲ رنگ: مشكي – سبز
– سايزبندي: ۴۱-۴۴
– داراي كفي مستحكم


روش خريد:
 براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : ۴۵۰۰۰ تومان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.